www.florens.ro office[@]florariaflorens.ro
Termeni si Conditii
- Descriere site si societate
Va invitam sa cititi mai jos, informatiile cuprinse in aceasta sectiune pentru a va familiariza cu politicile noastre legate de confidentialitate, livrare, plata, facturare si inlocuire/returnare de produse.
- Site-ul florens.ro (denumit in continuare ”site-ul”) este proprietatea societatii VIP ROSSA SRL (denumita generic „Florens”), avand urmatoarele date de indentificare: CUI 50794412, numar de ordine in Registrul Comertului J2024036316001, sediu str. B-DUL TIMIȘOARA NR. 89, CAMERA 2, BL. C1.3, SC. D, ET. 4, AP. 62, SECTOR 6, BUCUREȘTI, puncte de lucru:
- Atelier Paris – Bucuresti, sector 1, str. Paris, nr. 13;
- Site-ul poate fi accesat in mod gratuit de catre orice persoana care a implinit varsta de 18 ani si care este interesata de produsele pe care le ofera Florens pe teritoriul Romaniei, asa cum acestea sunt identificate in cadrul sectiunilor ce pot fi gasite pe prima pagina a site-ului.
- Site-ul reprezinta un instrument de prezentare a produselor oferite de Florens, prin accesarea acestuia vizitatorii avand posibilitatea de a realiza comenzi online/telefonice/achizitie de la punctele de lucru.
- Vizitatorii sunt acele persoane care acceseaza site-ul pentru a vizualiza informatiile continute.
- Pentru orice alte servicii ce pot fi implementate, in timp, prin intermediul site-ului, vor fi valabile aceleasi conditii stipulate in prezentul document, in afara de cazul in care noile servicii presupun formularea unor conditii distincte de utilizare.
- Florens nu isi asuma raspunderea pentru eventuale erori de afisare aparute pe site, precum nici pentru elemente de grafica afisate pe site ce se dovedesc a fi eronate sau nu pot fi vizualizate, de asemenea societatea noastra nu isi asuma responsabilitatea in ceea ce priveste buna functionarea a surselor externe de continut catre care se fac trimiteri in materialele prezentate pe site, nefiind in nici un fel implicata in gestionarea acestora.
- Continutul site-ului
- Florens defineste prin „continut” toate informatiile afisate pe site sub forma de text, date, software, fisiere audio sau video, imagini statice sau in miscare.
- Continul site-ului nu poate fi preluat, difuzat, vandut sau revandut decat cu acordul scris al societatii. Continutul trimis de catre vizitatorii site-ului pentru a putea fi publicat intra sub aceleasi restrictii ale drepturilor de proprietate. Florens isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment continutul site-ului fara acordul prealabil al vizitatorilor si fara a ii notifica pe acestia din urma in prealabil.
- Florens nu isi asuma raspunderea pentru suspendarea sau intreruperea functionarii site-ului.
- Drepturile de proprietate intelectuala
- Intreg continutul site-ului este proprietatea exclusiva a societatii VIP ROSSA SRL si drepturile de autor asupra textelor si publicate ii apartin in totalitate.
- Comunicarile oricaror informatii sau date sub forma de mesaj, text, imagine, fisier audio si/sau video sau orice alt tip de material, indiferent de modalitatea de publicare sau transmitere a acestora (public sau individual), de catre orice persoana fizica sau juridica, alta decat Florens se realizeaza pe raspunderea exclusiva a persoanei care este sursa acestor materiale, Florens nefiind in nici un fel raspunzator de continutul sau modalitatea de publicare a acestor comunicari.
- Florens utilizeaza marca inregistrata „FLORENS™” in calitate de titular.
- Folosirea sau imitarea marcilor inregistrate de catre orice vizitator sau al site-ului, fara autorizarea prealabila a societatii noastre, chiar daca se indica originea reala a produselor sau daca se adauga mentiuni ca „gen, tip, imitatie” si alte asemenea, este strict interzisa.
- Vizitatorilor acestui site le este in mod expres interzis sa foloseasca atat site-ul cat si produsele puse la dispozitie prin intermediul acestuia, in scopul incarcarii, descarcarii, publicarii sau transmiterii oricaror informatii al caror continut este ilegal sau contrar bunelor moravuri si ordinii publice (de exemplu: este defaimator, ofensator, abuziv, vulgar, afecteaza dreptul la intimitate al altor persoane, indeamna la violenta sau la ura rasiala, etnica ori are un caracter intimidant).
- Florens isi rezerva dreptul de a modifica sau de a adauga noi reguli si restrictii in ceea ce priveste continutul site-ului, in orice moment.
- Accesarea site-ului
- In cazul nerespectarii de catre vizitatori a modului legal de utilizare a site-ului, Florens nu isi asuma nicio responsabilitate fata de consecintele care ar putea aparea.
- Utilizarea site-ului de catre vizitatori se realizeaza pe propria raspundere a acestora.
- Orice observatie privitoare la incalcarea regulilor de utilizare a site-ului poate fi semnalata printr-un mesaj trimis prin utilizarea adresei de e-mail.
- Florens va furniza un raspuns, atunci cand este cazul, in maxim 30 de zile lucratoare. In situatia in care mesajul nu este primit din cauza unei defectiuni tehnice, vizitatorul este rugat sa revina cu un nou mesaj, avand acelasi continut.
- Limitarea dreptului de accesare a site-ului
- Florens isi rezerva dreptul de a limita accesul oricarui vizitator la site (spre exemplu, fara ca urmatoarea enumerare sa aiba insa caracter limitativ, in situatia in care constata incalcarea de catre vizitatori a termenilor si conditiilor de utilizare a site-ului, in situatia in care apar probleme de natura tehnica sau de securitate etc.).
- Florens poate, de asemenea, restrictiona dreptul vizitatorilor site-ului in cazul in care continutul e-mailului transmis este ilegal, defaimator, ofensator, amenintator, abuziv, vulgar, obscen, afecteaza intimitatea altei persoane, indeamna la ura rasiala, etnica sau este in alt mod ofensator, intimidant.
- Incheierea contractului la distanta
- Accesarea, vizitarea, folosirea sau cumpararea produselor prezentate pe site-ul florariaflorens.ro, vizitatorul sau dupa caz, cumparatorul persoana fizica sau juridica (denumit in continuare „Cumparator”) isi exprima acordul fata de Termenii si Conditiile descrise mai jos (denumite in continuare „Contract”).
- Contractul se aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii prin intermediul florens.ro si, odata incheiat, poate fi modificat doar cu acordul scris al ambelor parti.
- Contractul poate fi modificat unilateral de Vanzator in functie de evolutia prevederilor legale, fara obligatia de a anunta in mod special acest lucru in prealabil.
- In momentul crearii unui cont in cadrul magazinului online florens.ro, Cumparatorul isi exprima acordul cu privire la metodele de comunicare specifice, respectiv e-mail/telefon cu privire la viitoarele comenzi pe care le va plasa/comenzile plasate prin intermediul contului.
- Plasarea comenzilor
- Pentru a putea plasa o comanda pe site sau telefonic Cumparatorul trebuie sa detina o adresa valida de e-mail. Adresa de e-mail va fi asociata contului de client de pe florens.ro, in masura in care alegeti sa va creati un cont. Prin intermediul adresei de e-mail puse la dispozitie se va derula ulterior comunicarea dintre noi.
- In pagina produsului Cumparatorul poate verifica toate informatiile cu privire la caracteristicile acestuia, pretul de vanzare precum si disponibilitatea stocului. In masura in care in dreptul produsului apare mentiunea „OUT OF STOCK” inseamna ca in depozitul nostru nu sunt disponibile florile necesare pentru realizarea comenzii dumneavoastra.
- Odata ce a fost identificat produsul pe care Cumparatorul doreste sa il achizitioneze se poate adauga in cosul de cumparaturi printr-un click pe butonul “Adauga in cos”. Cantitatea dorita sau chiar renuntarea la respectivul produs se poate gestiona prin intermediul sectiunii “Cos cumparaturi”.
- Transmiterea comenzii pe site va fi urmata de receptia unui e-mail automat care atesta doar plasarea comenzii. Constituie acceptari ferme ale comenzii, si implicit semnifica incheierea contractului la distanta, orice discutii telefonice, comunicari prin e-mail sau orice alte metode de comunicare la distanta cu reprezentantii Vanzatorului care confirma livrarea produselor. In cazul in care Cumparatorul nu este contactat de catre un reprezentant al Vanzatorului prin e-mail/telefonic in vederea confirmarii comenzii si furnizarii detaliilor referitoare la livrare, contractul nu se va considera incheiat, fara nicio obligatie din partea Vanzatorului, Cumparatorul intelegand faptul ca simpla confirmare automata a comenzii imediat dupa plasare nu genereaza obligatii contractuale in sarcina Vanzatorului.
- Vanzatorul va verifica comanda urmand sa ii comunice Cumparatorului rezultatul verificarii. Transmiterea prin e-mail sau telefonic, de catre Vanzator, a notificarii de livrare/a confirmarii livrarii catre Cumparator, fara a necesita vreo confirmare de primire din partea Cumparatorului, constituie momentul incheierii Contractului la distanta.
- Produsele cuprinse in cadrul comenzilor acceptate de catre Vanzator vor fi livrate conform conditiilor stipulate privind plata si livrarea.
- Durata contractului
- Prezentul contract este incheiat pe o durata determinata, respectiv pe durata necesara livrarii comenzii plasate prin intermediul magazinului online florariaflorens.ro.
- Odata livrata comanda, contractul se considera onorat, Vanzatorul urmand sa fie responsabil doar pentru obligatiile legale si contractuale incidente ulterior livrarii produsului.
- Pretul produselor
- Pretul produselor noastre este cel afisat pe site. Toate preturile afisate pe florens.ro includ TVA (19%) conform legislatiei in vigoare. Preturile afisate pe site pot suferi modificari, Vanzatorul neavand obligatia de a anunta in prealabil aceasta modificare.
- Preturile includ cheltuielile de livrare, cu exceptia cazurilor in care se specifica in mod distinct acest lucru la momentul finalizarii comenzii.
- Facturarea comenzilor
- Fiecare comanda confirmata specifica produsele, preturile, modalitatea si termenul de plata. Vanzatorul va emite Cumparatorului o factura fiscala corespunzatoare pentru bunurile livrate. Cumparatorul are obligatia de a furniza toate informatiile corecte necesare emiterii facturii fiscale in acord cu legislatia in vigoare.
- Plata
- Singura modalitate de plata acceptata de catre Vanzator este reprezentata de plata online a contravalorii comenzilor plasate prin intermediul site-ului. Autorizarea si remiterea spre decontare a tranzactiilor de acceptare card se realizeaza exclusiv prin intermediul serviciului de plati Netopia Mobil Pay („Netopia Payments”), comanda se va procesa doar dupa confirmarea platii. Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise de banci romanesti si straine sub siglele VISA si MasterCard, cu conditia ca bancile emitente sa le fi activat pentru plata online.
- Cumparatorul care plateste online trebuie sa furnizeze procesatorului numele inscriptionat pe card, codul cardului (toate cifrele de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura. Pentru platile cu cardul nu este perceput niciun comision suplimentar Cumparatorului.
- Livrarea produselor
- Pentru ca ne dorim ca florile sa ajunga la dumneavoastra intacte, proaspete si pline de viata, va asiguram livrarea prin curierii nostrii interni. Asiguram livrarea in Bucuresti precum si in zonele limitrofe.
- Nu putem garanta timpi specifici pentru livrare deoarece pot aparea si situatii neprevazute care nu depind de noi (vreme nefavorabila, trafic aglomerat, volum mare de comenzi etc.), dar ne vom stradui sa ne incadram in orele indicate de dumneavoastra, atunci cand va fi posibil.
- Primim comenzi in Bucuresti inclusiv in zilele de sambata pana la ora 16:00 si duminica pana in ora 14:00 si livram la domiciuliu in orasul Bucuresti pana in ora 19:00.
- Inainte de sarbatori importante, va recomandam sa plasati comenzi cu cel putin 3 zile in avans.
- Vanzatorul va aplica tariful comunicat inainte de fiecare livrare, iar in cazul produselor aflate la promotie, in conformitate cu promotiile active pe site in momentul plasarii comenzii.
- Vanzatorul va ambala corespunzator produsele si va transmite alaturat factura fiscala emisa in conformitate cu legislatia in vigoare.
- Politica de inlocuire
- Florens isi rezerva dreptul ca, in cazul in care florile nu exista in stoc sau calitatea florilor primite de la furnizorii nostrii nu este in conformitate cu standardele societatii, sa schimbam respectivul sortiment cu unul similar ca stil si ca valoare. In cazul in care schimbarea ar fi una majora, va asiguram ca veti fi contactati pentru a va da acordul inainte de livrarea produselor.
- Cumparatorul intelege faptul ca pot exista anumite diferete intre produsele prezentate pe site si cele livrate, cum ar fi culorile florilor precum si culorile altor produse auxiliare ce pot suferi modificari in functie de monitor sau ecranul dispozitivului dumneavoastra. De asemenea, Cumparatorul intelege faptul ca florile reprezinta produse a caror forma poate varia de la o floare la alta, inclusiv din aceeasi categorie sau tip de floare.
- In cazul in care nu vom putea lua legatura cu dumneavoastra in vederea comunicarii celor prevazute la punctul 13.1., vom considera ca nu avem acordul dumneavoastra implicit, motiv pentru care nu vom putea proceda la livrarea comenzii plasate de catre dumneavoastra.
- In situatia in care exista un caz evident de neconformitate, aranjamentul floral urmeaza a fi inlocuit in scurt timp sau, la alegerea Cumparatorului, se va proceda la returnarea contravalorii achitate de catre dumneavoastra.
- In cadrul procedurii privind neconformitatea produselor, Cumparatorul va transmite pe cheltuiala proprie returul catre Vanzator. In cazul in care vanzatorul accepta neconformitatea, va restitui Cumparatorului suma de bani aferenta transportului, conform legislatiei aplicabile. In cazul in care se constata conformitatea produsului returnat, Clientul va suporta costurile privind transportul.
- Sunt considerate livrari neconforme, urmatoarele situatii: aranjamentul floral este deteriorat la livrare (flori rupte/ofilite), aranjamentul floral nu contine toate elementele prevazute in descrierea afisata pe site sau in cazul aranjamentelor ce sunt acompaniate de recipiente (vaza/ghiveci/alt tip de suport) daca respectivul suport este fisurat.
- Nu sunt considerate produse neconforme aranjamentele florale ce contin flori ce au o forma diferita fata de cea prezentata pe site, aranjamentele ce contin alte tipuri de flori insa cu respectarea stilului si valorii prezentate pe site. Astfel, avand in vedere caracterul sezonier al florilor, in cazul in care florile nu exista in stoc sau calitatea florilor primite de la furnizorii nostrii nu este in conformitate cu standardele noastre, Florens isi rezerva dreptul de a schimba respectivul sortiment cu unul similar ca stil si ca valoare.
- In cazul in care coletele prezinta cazuri de neconformitate la primire, recomandam Cumparatorului sa refuze receptia lor si sa notifice neconformitatea in cel mai scurt timp dar nu mai tarziu de 2 ore de la refuzul receptiei prin e-mail la adresa de e-mail: [office@florariaflorens.ro]. Orice reclamatie ulterioara cu privire la acest aspect este nula si nu poate fi luata in considerare. In urma primirii notificarii de neconformitate, Florens, dupa analizarea notificarii dumneavoastra, va proceda la inlocuirea produsului sau la returnarea sumei achitate conform art. 13.4. de mai sus.
- Returnarea produselor
- Conform dispozitiilor legale in vigoare si incidente, respectiv conform dispozitiilor art. 16 din O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative („OUG nr. 34/2014”):
„Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele:
- a) contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre profesionist;
- b) furnizarea de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care profesionistul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
- c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;
- d) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
….”
- Avand in vedere specificul produselor comercializate de catre societatea noastra, produsele din categoria flori nu vor putea si returnate fiind susceptibile a se deteriora rapid.
- In ceea ce priveste celelalte categorii de produse, respectiv vaze, cosuri, recipiente etc. livrate impreuna cu florile achizitionate pot fi returnate, iar consumatorul beneficiaza de dreptul de retrage prevazut de legislatia aplicabila, prin denuntarea unilaterala a contractului de vanzare – cumparare incheiat la distanta, fara invocarea nici unui motiv cu respectarea conditiilor de mai jos.
- In masura in care Cumparatorul isi manifesta intentia de a se retrage dintr-un contract ce priveste si bunuri ce nu sunt perisabile, Vanzatorul urmeaza a ii comunca acestuia din urma, valoarea ce urmeaza a ii fi returnata prin raportare la valoare produsului ce face obiectul returnarii.
- Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri sau urme de folosire excesiva.
- Renuntarea la cumparare va implica returnarea produsului in termen de 14 zile de la data receptionarii produsului, cu toate accesoriile aferente, impreuna cu o copie a facturii. Produsul urmeaza a fi returnat prin utilizarea oricarui serviu de curiera rapid.
- Pentru a respecta termenul de retragere din contract Cumparatorul trebuie sa trimita informatiile referitoare la exercitarea dreptului de retragere inainte de implinirea termenului de renuntare.
- Niciun component al produsului nu trebuie sa prezinte urme de deteriorare (zgarieturi, lovituri), de uzura sau de utilizare.
- In urma primirii manifestarii de vointa a consumatorului, Vanzatorul urmeaza a ii comunica in scris valoarea ce urmeaza a fi returnata. Cumaparatorul intelege faptul ca Vanzatorul nu comercalizeaza in mod separat produsele neperisabile ci doar impreuna cu aranjamentele florale, astfel incat cuantumul sumei ce va face obiectul returului urmeaza a fi comunicat in scris de catre Vanzator.
- Rambursarea (partiala) valorii produsului, se va face catre Cumparator in termen de maxim 14 zile calendaristice din momentul primirii de catre Vanzator a notificarii Cumparatorului de denuntare unilaterala a contractului.
- Returnarea sumelor achitate de catre Cumparator se face in acelasi mod cu cel ales de catre Cumparator la tranzactia initiala, daca acesta din urma nu si-a exprimat acordul pentru alte solutii. Vanzatorul poate amana returnarea platii pana la momentul primirii produsului sau pana la momentul primirii dovezii ca acesta a fost expediat catre Vanzator, in functie de care din cele 2 fapte se petrece primul.
- Politica de confidentialitate
- Prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal, in calitate de client al VIP ROSSA SRL, se realizeaza in conformitate cu dispozitiile legale privind protectia datelor cu caracter personal aplicabile. Pentru o informare completa asupra activitatii de prelucrare a datelor cu caracter personal realizata de catre subscrisa, in calitate de operator de date, va invitam sa consultati sectiunea „Protectia datelor personale”.
- Site-ul florariaflorens.ro se obliga la respectarea principiilor prevazute de legislatia aplicabila protectiei datelor cu caracter personal. In sensul prezentului contract, datele care fac obiectul prelucrarii se pot referi la: numele si prenumele persoanei, domiciliu (adresa postala pentru livrare), adresa de e-mail, numar de telefon, coduri de identificare client/identificator online, date de facturare (in cazul finalizarii unei comenzi), informatii bancare (in cazul efectuarii unei comenzi/unui retur).
- Prelucrarea nu poate fi extinsa la alte scopuri, cu exceptia cazului in care partile convin in mod expres sau exista o obligatie legala care da dreptul oricarei parti sa prelucreze datele.
- Florens se obliga sa preintampine incidente precum distrugerea, folosirea inadecvata, accesul neautorizat, dezvaluirea sau alterarea datelor cu caracter personal.
- La incetarea prezentului contract, societatea noastra se obliga sa inceteze prelucrarea datelor, cu exceptia cazurilor in care exista o obligatie legala care impune prelucrarea in continuare a datelor sau exercitarea unor drepturi in instanta si/sau in fata autoritatilor publice cu atributii de control.
Mai multe detalii se gasesc in sectiunea “Protectia datelor”.
- Forta majora
- Niciuna din partile contractante, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza prezentului contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.
- Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
- Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este obligat sa aduca la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.
- Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.
- Litigii
- Orice disputa cu referire la prezentele Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre Cumparator si Florens se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta, conform prevederilor legale aplicabile.
- Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
- Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana, prezentul contract fiind supus legii romane.
- Dispozitii finale
- Florens isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continut fara notificare prealabila a Cumparatorului.
- In limita prevederilor Termenilor si Conditiilor, Florens nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari etc, care nu sunt realizate de catre administratorul site-ului.